Nápad sa zrodil v hlavách dvoch londýnskych novinárok, keď sa jedna z nich posťažovala, aké je dnes ťažké nájsť v Londýne nočný podnik, v ktorom by narazila na muža svojich snov a vyhla sa nepríjemným zážitkom. Od myšlienky bol už len krôčik k realizácii, a tak obe ženy zostavili príručku s názvom Crushguide prinášajúcu podrobný prehľad o miestach, kde sa v Londýne možno zaľúbiť.
V zozname piatich stoviek londýnskych nočných klubov a podnikov je nielen stručná charakteristika ich mužskej klientely, ale aj informácie o profesiách týchto pánov, štýle ich obliekania a obsahu peňaženky, ich ročnom príjme.
O tom, že publikácia ide skutočne na dračku, svedčí aj fakt, že za tri mesiace sa jej predalo rekordných 12 000 výtlačkov. Nemenej úspešná je aj webová stránka, na ktorej sa platí pri registrácii poplatok päť libier.
Celý projekt vzbudil pohoršenie londýnskych mužov. Prekáža im, že ich autorky hodnotia ako ľahkú korisť, ktorú si žena na nočnom love vyhliadne, a skôr či neskôr aj skolí.
Podľa psychológa Olivera Jamesa autorky i čitateľky spomínaného sprievodcu sa už vopred vzdávajú hry na náhodu, romancu i dvorenie a milostný vzťah príliš materializujú.