jednoduchý geometrický dizajn, avšak pridá krajšie spracovanie detailov a rozhodne modernejší nádych. Stály pohon všetkých kolies vybavený systémom Terrain ResponseTM zostáva nezmenený. Spočiatku budú na výber dva motory. Ťažiskom pre európsky trh bude štvorvalcový turbodiesel TD4
s objemom 2,2 litra. Výkon 118 kW (160 k) je oproti
predchodcovi vyšší o 43 %, no priemerná spotreba 7,5 l/100 km je o niečo nižšia. Pre trhy naklonené benzínovým motorom výrobca pripravil nový šesťvalec 3,2 s výkonom 171 kW (233k). BMW X5 dokonale využilo svoju šancu prvého SUV
v dejinách mníchovskej automobilky a sedem rokov dokázalo držať krok s najlepšími. Po príchode nových modelov Mercedes ML a Audi Q7 bol najvyšší čas pripraviť protiúder.
V Mníchove nemajú problém vybrať si na stavbu nového auta spomedzi výkonných motorov a špičkových technológií vrátane pohonu všetkých kolies xDrive. V duchu súčasnosti však museli vytvoriť to, čo BMW doposiaľ neponúklo - sedem miest.
Aby sa dozadu zmestil tretí rad sedadiel, BMW X5 narástlo
o 16 centimetrov. Batožinový priestor v päťmiestnom
usporiadaní má objem 620 litrov. Po vytiahnutí ďalších dvoch sedadiel z podlahy nemožno čakať viac ako 200 l. Nový interiér vyzerá výrazne modernejšie, pripomínajúc skôr trojkový rad
s technickou úrovňou väčšej päťky. BMW X5 bude mať
palubný systém iDrive, Head-up displej, aktívne riadenie
a cúvaciu kameru.