Tri oriešky pre Popolušku vyhrali

BRATISLAVA - Jednoznačne najsledovanejším tohtoročným vianočným televíznym titulom bola slávna česká rozprávka Tri oriešky pre Popolušku, ktorú videlo 29,5 percenta populácie. Druhá skončila česká veselohra storočia S tebou mě baví svět so sledovanosťou

BRATISLAVA - Jednoznačne najsledovanejším tohtoročným vianočným televíznym titulom bola slávna česká rozprávka Tri oriešky pre Popolušku, ktorú videlo 29,5 percenta populácie. Druhá skončila česká veselohra storočia S tebou mě baví svět so sledovanosťou 21,6 percenta a tretia počítačovo animovaná rozprávka Hľadá sa Nemo s 19,9 percenta. Všetky tri tituly vysielala televízia Markíza.

Naplnili sa tak údaje z prieskumu UPC spred dvoch rokov, v ktorých najviac divákov vyhlásilo, že na Vianoce si želajú vidieť práve Tri oriešky pre Popolušku, S tebou mě baví svět a sovietsku rozprávku Mrázik. Ten bol najsledovanejším vianočným titulom televízie JOJ.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Rozprávky celkovo patrili medzi absolútnych favoritov. Ich sledovanosť bola v skutočnosti ešte vyššia, ako uvádzajú výsledky, pretože tie zaznamenávajú len divákov nad 12 rokov.

Na Štedrý večer si divákov podelili komerčné televízie. Markíza so spomínanou rozprávkou a českým filmom Román pre ženy, JOJ zase s animovaným Shrekom. Najnižšiu sledovanosť mala počas hlavného večerného programu Jednotka STV, ktorá vysielala americký rodinný film 12 vianočných psov.

Vianoce sú pre televízie najvďačnejším biznisom, k obrazovkám vtedy zasadne najviac divákov.

Počas vianočných sviatkov bola najsledovanejšia Markíza, po nej JOJ a Jednotka. Už tradične pritiahli najviac divákov komerčné televízie, s pestrejšou ponukou kinohitov, ale aj premiér.

Najsledovanejším vianočným programom Slovenskej televízie bola relácia Drišľakoviny. Na Dvojke boli najsledovanejšie Vianoce Adama Boronču (4,3 percenta), dokument o cunami (4 percentá) a slovenská televízna klasika Kubo (3,2 percenta).

SkryťVypnúť reklamu

Sledovanosť počas vianočných sviatkov

Štedrý večer

Tri oriešky pre Popolušku Markíza 29,5 %
Hľadá sa Nemo Markíza 19,9 %
Román pre ženy Markíza 13,8 %
12 vianočných psov Jednotka 12,5 %
Shrek JOJ 6,6 %

Prvý sviatok vianočný

S tebou ma baví svet Markíza 21,6 %
Princezná z mlyna Markíza 18,1 %
Srdcové záležitosti Markíza 13,7 %
Bohoslužby Jednotka 7,8 %

Druhý sviatok vianočný

Princezná z mlyna 2 Markíza 15,5 %
Drišľakoviny Jednotka 13,8 %
Mrázik JOJ 11,7 %
Inštinkt lovca JOJ 10,5 %
Vianočný škriatok Markíza 10,3 %

Sledovanosť - podiel divákov v percentách, ktorí sledovali reláciu z celkového možného množstva divákov, vrátane tých, ktorí nesledovali televíziu, starších ako 12 rokov

Najsledovanejšie tituly televízií (okrem spravodajských relácií) Zdroj: Markíza, JOJ, STV

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 471
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 126
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 697
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 017
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 250
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 747
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 548
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu