ásil za víťaza v letnej vojne s Izraelom a počítačom upravený obrázok potápajúcej sa izraelskej vojnovej lode v bejrútskom prístave. Loď v skutočnosti raketa Hizballáhu poškodila, ale nie tak, aby sa plavidlo potopilo.
Priaznivci Hizballáhu tak môžu ovoňať „Božie víťazstvo“ - to je výraz, ktorý Nasralláh v súvislosti s vojnou s Izraelom používa.
Parfum sa predáva v darčekovej kazete spolu s príhovorom Nasralláha a pozdravom od Libanončanov zadržiavaných v izraelských väzniciach. Hnutie Hizballáh, ktoré chce mať z Libanonu islamský štát a nemá v obľube svetské zábavky, sa k parfumu stavia rozpačito. Hovorca Ghassan Darwiš libanonskému denníku Daily Star povedal, že hnutie by bolo radšej spájané len s knihami a plagátmi. „Nepovzbudzujeme ľudí k tomu, aby z Hizballáhu robili obchodnú značku.“ Zároveň si ale myslí, že používanie parfumu „revolúcii“ neuškodí.
Odpor stojí pár dolárov. Ide o unisex parfum a kupujú ho najmä muži. Nejde o jedinečnú vôňu, skôr je to zmes uznávaných svetových značiek. „Parfum namiešame podľa želaní zákazníka,“ prezradil predajca Muhammad Dekmak. Parfumy išli na odbyt najmä počas demonštrácií v Bejrúte pred niekoľkými týždňami.
Hoci Hizballáh sa bráni obchodovaniu so svojím menom, počas vojny sa výborne predávali nahrávky Nasralláhových prejavov, tričká so symbolmi hnutia, ale aj Nasralláhove figúrky či počítačové hry s tematikou vojny s Izraelom.