V čom si myslíte, že vám vaša profesia psychologičky pomôže vykonávať funkciu poradkyne premiéra pre médiá?
„Tréningy v oblasti komunikácie robím už 18 rokov, algoritmy správania človeka sú podobné, či už ide o pokladníčky v obchode, redaktorov v médiách alebo politikov.“
Akú skúsenosť máte konkrétne s médiami?
„Myslíte, že treba mať špeciálne skúsenosti s médiami? Ľudia sú si podobní, len rekvizity sú iné.“
Politológ Miroslav Kusý považuje premiérov problematický vzťah k médiám za dôsledok jeho „nevyzretosti“, podľa neho nevie brať médiá profesionálne. Myslíte si, že napäté vzťahy súvisia s osobnými povahovými črtami premiéra Fica?
„Podľa mňa je dostatočne vyzretý na danú pracovnú pozíciu.“
V čom je podľa vás súčasná „neštandardnosť“ vzťahov medzi premiérom a médiami?
„Vládny program a jeho realizácia by mala byť hlavnou témou v komunikácii, objasňovanie a vysvetľovanie zámerov - to je štandardné.“
Budete radiť premiérovi, aby sa vrátil do diskusných relácií v televíziách, a aby začal poskytovať väčšie rozhovory pre printové médiá?
„Áno.“
Súhlasíte s názorom analytika Pavla Haulíka, že Ficovi paradoxne pomáha to, že média doňho búšia, lebo takýmto politikom zvyknú ľudia fandiť?
„Z hľadiska času je to kontraproduktívne pre všetkých.“
Premiér Fico prezentoval na sneme strany Smer v Trenčíne, že bývalá vláda mala médiá na lusknutie prsta.
„Som presvedčená, že aj toto vyjadrenie je založené na faktoch a jeho reálnej skúsenosti.“
Fico sa nedávno na tlačovej konferencii vlády vyjadril, že noviny nečíta, lebo si chce zachovať duševné zdravie. Myslíte si, že ich skutočne nečíta?
„Pán premiér má všetky potrebné informácie.“