Jazdci v číslach

McLAREN

1 - Fernando Alonso

Nar. 29. 7. 1981 v Oviede (Šp.)

Výška, hmotnosť: 171 cm/68 kg

Počet veľkých cien: 88

Víťazstvá, body: 15 / 381

Prvá veľká cena: Melbourne 2001

Rodinný stav: slobodný

2 - Lewis Hamilton

Nar. 7. 1. 1985 v Tewine (Brit.)

Výška, hmotnosť: 174 cm/64 kg

Počet veľkých cien: 0

Víťazstvá, body: 0 / 0

Prvá veľká cena: Melbourne 2007

Rodinný stav: slobodný

RENAULT

3 - Giancarlo Fisichella

Nar. 14. 1. 1973 v Ríme (Tal.)

Výška, hmotnosť: 172 cm/67 kg

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počet veľkých cien: 178

SkryťVypnúť reklamu

Víťazstvá, body: 3 / 246

Prvá veľká cena: Melbourne 1996

Rodinný stav: zasnúbený

4 - Heikki Kovalainen

Nar. 19. 10. 1981 v Suomussalmi (Fín.)

Výška, hmotnosť: 170 cm/63 kg

Počet veľkých cien: 0

Víťazstvá, body: 0 / 0

Prvá veľká cena:

Melbourne 2007

Rodinný stav: slobodný

FERRARI

5 - Felipe Massa

Nar. 25. 4. 1981 v Sao Paulo (Braz.)

Výška, hmotnosť: 166 cm/59 kg

Počet veľkých cien: 71

Víťazstvá, body: 2 / 107

Prvá veľká cena: Melbourne 2002

Rodinný stav: slobodný

6 - Kimi Räikkönen

Nar. 17. 10. 1979 v Espoo (Fín.)

Výška, hmotnosť: 175 cm/62 kg

Počet veľkých cien: 105

Víťazstvá, body: 9 / 346

Prvá veľká cena: Melbourne 2001

Rodinný stav: slobodný

HONDA

7 - Jenson Button

Nar. 19. 1. 1980 v Frome (Brit.)

Výška, hmotnosť: 181 cm/69 kg

SkryťVypnúť reklamu

Počet veľkých cien: 118

Víťazstvá, body: 1 / 220

Prvá veľká cena: Melbourne 2000

Rodinný stav: slobodný

8 - Rubens Barrichello

Nar. 23. 5. 1972 v Sao Paulo (Braz.)

Výška, hmotnosť: 172 cm/74 kg

Počet veľkých cien: 235

Víťazstvá, body: 9 / 519

Prvá veľká cena:

Kyalami 1996

Rodinný stav: ženatý, 2 deti

BMW SAUBER

9 - Nick Heidfeld

Nar. 10. 5. 1977 v Mönchengladbachu (Nem.)

Výška, hmotnosť: 164 cm/59 kg

Počet veľkých cien: 116

Víťazstvá, body: 0 / 78

Prvá veľká cena: Melbourne 2000

Rodinný stav: slobodný, 1 dieťa

10 - Robert Kubica

Nar. 7. 12. 1984 v Krakove (Poľ.)

Výška, hmotnosť: 184 cm/73 kg

Počet veľkých cien: 6

Víťazstvá, body: 0 / 6

Prvá veľká cena: Hungaroring 2006

Rodinný stav: slobodný

TOYOTA

11 - Ralf Schumacher

SkryťVypnúť reklamu

Nar. 30. 6. 1975 v Hürth-Hermülheime (Nem.)

Výška, hmotnosť: 178 cm/73 kg

Počet veľkých cien: 163

Víťazstvá, body: 6 / 337

Prvá veľká cena: Melbourne 1997

Rodinný stav: ženatý, 1 dieťa

12 - Jarno Trulli

Nar. 13. 7. 1974 v Pescare (Tal.)

Výška, hmotnosť: 173 cm/60 kg

Počet veľkých cien: 167

Víťazstvá, body: 1 / 175

Prvá veľká cena:

Melbourne 1997

Rodinný stav:

ženatý, 2 deti

RED BULL

14 - David Coulthard

Nar. 27. 3. 1971 v Twynholme (Brit.)

Výška, hmotnosť: 182 cm/75 kg

Počet veľkých cien: 212

Víťazstvá, body: 13 / 513

Prvá veľká cena: Barcelona 1994

Rodinný stav: slobodný

15 - Mark Webber

Nar. 27. 8. 1976 v Queenbayane (Austr.)

Výška, hmotnosť: 184 cm/74 kg

Počet veľkých cien: 87

Víťazstvá, body: 0 / 69

Prvá veľká cena: Melbourne 2002

SkryťVypnúť reklamu

Rodinný stav: slobodný

WILLIAMS

16 - Nico Rosberg

Nar. 27. 6. 1985 vo Wiesbadene (Nem.)

Výška, hmotnosť: 178 cm/69 kg

Počet veľkých cien: 18

Víťazstvá, body: 0 / 4

Prvá veľká cena: Šakhir 2006

Rodinný stav: slobodný

17 - Alexander Wurz

Nar. 15. 2. 1974 vo Waidhofen Thaya (Rak.)

Výška, hmotnosť: 186 cm/77 kg

Počet veľkých cien: 53

Víťazstvá, body: 0 / 32

Prvá veľká cena: Montreal 1997

Rodinný stav: ženatý, 2 deti

TORO ROSSO

18 - Vitantonio Liuzzi

Nar. 6. 8. 1981 v Locorotonde (Tal.)

Výška, hmotnosť:

168 cm/65 kg

Počet veľkých cien: 22

Víťazstvá, body: 0 / 2

Prvá veľká cena: Imola 2005

Rodinný stav: slobodný

19 - Scott Speed

Nar. 24. 1. 1983 v Mantece (USA)

Výška, hmotnosť: 177 cm/69 kg

Počet veľkých cien: 18

Víťazstvá, body: 0 / 0

SkryťVypnúť reklamu

Prvá veľká cena: Šakhir 2006

Rodinný stav: slobodný

SPYKER

20 - Christijan Albers

Nar. 16. 4. 1979 v Eindhovene (Hol.)

Výška, hmotnosť: 176 cm/68 kg

Počet veľkých cien: 37

Víťazstvá, body: 0 / 4

Prvá veľká cena: Melbourne 2005

Rodinný stav: slobodný

21 - Adrian Sutil

Nar. 11. 1. 1983 v Gräfelfingu (Nem.)

Výška, hmotnosť: 183 cm/75 kg

Počet veľkých cien: 0

Víťazstvá, body: 0 / 0

Prvá veľká cena: Melbourne 2007

Rodinný stav: slobodný

SUPER AGURI

22 - Takuma Sato

Nar. 28. 1. 1977 v Tokiu (Jap.)

Výška, hmotnosť: 163 cm/60 kg

Počet veľkých cien: 69

Víťazstvá, body: 0 / 38

Prvá veľká cena: Melbourne 2002

Rodinný stav: slobodný

23 - Anthony Davidson

Nar. 18. 4. 1979 v Hemel Hempsteade (Brit.)

Výška, hmotnosť: 160 cm/55 kg

SkryťVypnúť reklamu

Počet veľkých cien: 3

Víťazstvá, body: 0 / 0

Prvá veľká cena:

Hungaroring 2002

Rodinný stav: slobodný

Šťastie sa vo finiši obrátilo k legende chrbtom

Do poslednej chvíle bojovali vlani o titul majstra sveta 2006 Fernando Alonso a Michael Schumacher.

Španiel na renaulte mal v polovici šampionátu po deviatich pretekoch už 25-bodový náskok a zdalo sa, že titul má už vo vrecku. No skúsený nemecký pilot na ferrari spustil v druhej časti uragán, sťahoval náskok a vo finiši už išli bok po boku.

V predposlednej veľkej cene kariéry v Japonsku však Michaela Schumachera zradil motor, keď jazdil na vedúcej pozícii a v záverečných 250. pretekoch v Brazílii sa rozlúčil 4. miestom - najprv mal v kvalifikácii problémy s palivovým systémom a potom ho pri útoku na prvenstvo zabrzdila poškodená pneumatika. Šťastie sa k legende obrátilo chrbtom, no Schumi aj tak odišiel vo veľkom štýle.

SkryťVypnúť reklamu

Bodovanie v pretekoch

1. miesto - 10 bodov

2. miesto - 8 bodov

3. miesto - 6 bodov

4. miesto - 5 bodov

5. miesto - 4 body

6. miesto - 3 body

7. miesto - 2 body

8. miesto - 1 bod

Kráľ si už užíva dôchodok

Aj keď ôsmy titul majstra sveta Michaelovi Schumacherovi v závere minulej sezóny ušiel, mnohonásobný rekordér formuly 1 sa v posledných pretekoch v Brazíli rozlúčil s kariérou výkonom hodným šampióna. Teraz si 38-ročný motoristický kráľ spokojne užíva dôchodok.

Priznal i chyby

Do formuly 1 mu pomohla náhoda. Keď sa 25. augusta 1991 pilot tímu Jordan Bertrand Gachot dostal za útok na londýnskeho taxikára do väzenia a v britskej stajni museli pred pretekmi v belgickom Spa narýchlo nájsť náhradu.

Na trhu s talentovanými pretekármi ponúkali neznámeho 22-ročného Michaela Schumachera. Majiteľ Eddie Jordan mu dal príležitosť a naštartoval tak kariéru najväčšieho zo všetkých pretekárov F1.

SkryťVypnúť reklamu

Čoskoro ho angažoval tím Benetton, v ktorom vybojoval dva tituly majstra sveta a ďalších päť pridal za volantom červeného monopostu ferrari.

Michael Schumacher si získal uznanie, ale zavše aj kritiku za spôsob jazdy, akým sa hnal za víťazstvami. Pamätná je najmä jeho kolízia s Angličanom Damonom Hillom v záverečných pretekoch sezóny 1994, alebo s Kanaďanom Jacquesom Villeneuvom o tri roky neskôr.

"Určite som v kariére urobil aj chyby. Ale o tých sa nehovorí ľahko," vravel pri rozlúčke novinárom v brazílskom Sao Paule. Doplnil, že jeho život najlepšie vystihuje slávna Sinatrova pesnička "My way". Snažil sa ísť svojou cestou.

Lauda: Michael je najlepší

Trojnásobný majster sveta vo formule 1 Niki Lauda má o Schumacherovi jasno. "Je najlepší. Má sedem titulov, nikto toľko nedosiahol. Tu sa nedá povedať nič iné - je najlepší," vravel pre Reuters uznávaný odborník a dodal: "Aj v posledných pretekoch kariéry jazdil perfektne. To ako pár kôl pred koncom predbehol Räikkönena bolo senzačné - ako vždy."

SkryťVypnúť reklamu

Pat Symonds, hlavný inžinier v tíme Renault, pozná Schumiho z čias, keď spolupracovali v Benettone. A potom stáli v rôznych tímoch proti sebe: "Človek ho nikdy nemohol podceniť, bol ako jastrab. Ale jeho auto vždy bolo perfektné a Michael tiež."

"Vo formule 1 mu patrí miesto vedľa Juana Manuela Fangia, Jima Clarka, Jackieho Stewarta a Ayrtona Sennu. Jeho čísla sú neuveriteľné," zložil mu poklonu dvojnásobný majster sveta Emerson Fittipaldi z Brazílie.

Staronový svetový šampión Fernando Alonso: "Bolo pre mňa cťou s ním pretekať. Vždy, keď jazdil, som prežíval veľký tlak. Bolo však privilégiom ho zdolať."

Manželke sa uľavilo

Po posledných pretekoch v Brazílii sa uľavilo Michaelovej manželke Corinne Schumacherovej, ktorá pred každou veľkou cenou zapálila v kostole sviečku. "Som rada, že skončil a zdravý je doma. Za tých šestnásť rokov mal iba zlomenú nohu," poznamenala. Schumi utrpel spomínané zranenie v sezóne 1999 v pretekoch na Silverstone, keď jeho ferrari vletelo do múra.

SkryťVypnúť reklamu

Otca si teraz doma vo švajčiarskom sídle Vufflens-le-Chateau na brehu Ženevského jazera naplno užívajú aj deti Gina-Maria (9) a Mick (7). Schuma- cher zabezpečil rodinu, v kariére zarobil 700 miliónov dolárov.

Nasledovníci: Alonso,

Räikkönen a mladá krv

"Keď raz skončím, tak to bude definitívne," vravel ešte vtedy, keď jazdil. No len čo skončil, vynorili sa dohady, kedy sa vráti na pretekárske okruhy. Zatiaľ je ticho.

Vo formule 1 sa skončila éra Michaela Schumachera. Jeho pozíciu zaujal Fernando Alonso, ale na svoju šancu čaká Kimi Räikkönen či jazdci z mladšej generácie. Ťažko sa však nájde taký, čo prekoná Schumacherove rekordy.

Schumi doma drží palce

V príprave na novú sezónu pomáhal Schumi v stajni Ferrari, ukázal sa aj pri testovacích jazdách. Zatiaľ sa však nehrnie do žiadnej funkcie, užíva si

SkryťVypnúť reklamu

voľnosť.

Minulý piatok sa prišiel do Maranella rozlúčiť s výpravou pred cestou do Austrálie. "Mám pocit, že sme na prvé preteky veľmi dobre pripravení. Všetko, čo teraz môžem pre tím urobiť je, že mu budem držať palce," vravel Michael, ktorý do Melbourne neletel. Tímovú vlajku Ferrari teraz držia Massa s Räikkönenom.

Schumiho rekordy v F1

7 titulov majstra sveta

91 víťazstiev v pretekoch

13 triumfov v jednej sezóne (2004)

7 prvenstiev v sérii (2004)

68 pole position (kvalifikácia)

76 najrýchlejších kôl v pretekoch

154 ráz na stupni víťazov

22 hetrikov (pole, preteky, najr. kolo)

8 víťazstiev na jednej veľkej

cene (Francúzsko)

ako jediný z pretekárov v jednej sezóne (2002) stál po každých pretekoch na stupni víťazov

SkryťVypnúť reklamu

Formulu obúva už len jeden výrobca - Bridgestone

Na preteky s dvomi zmesami

Tímy počas zimy testovali nové zmesi gúm, ktoré musia vydržať na všetkých monopostoch. To nie je jednoduchá úloha. Gumy sú tvrdšie a už pri testovaní sa

niektorí jazdci sťažovali, že musia zmeniť svoj jazdecký štýl a prístup k nastavovaniu auta. Pre tím sú povolené len dve zmesi na jednu Grand Prix - väčší výber majú na tréning.

Piatkové tréningu budú

o hodinu dlhšie

Ďalšou zmenou oproti minulému roku sú piatkové tréningy. Oproti dvom 60-minútovým tréningom natiahli organizátori celkový čas o jednu hodinu, teda na dva 90-minútové tréningy. Tretí jazdci už nebudú mať k dispozícii vlastné auto, no môžu testovať obe autá "ostrých" jazdcov. Ak

niekomu v piatok "odíde" motor, môžu ho tímy vymeniť bez penalizácie (o 10 miest na rošte dozadu). Táto penalizácia platí až od soboty.

SkryťVypnúť reklamu

Zákaz vývoja motorov

Od Veľkej ceny Japonska 2006 platí zákaz vývoja motorov. "Zmrazené" pravidlo "engine

freeze" platí až do roku 2010. Týmto chce FIA (Medzinárodná automobilová federácia - organizátor a kontrolný orgán F1) zamedziť rozhadzovaniu peňazí na neustály vývoj pohonných jednotiek.

V kokpite pribudne ďalšie svetielko

Každý monopost má od tohto roku súbor niekoľkých svetielok, umiestnených v kokpite tak, aby ich pilot zaručene zbadal. Žlté, modré a červené LED diódy ovláda kontrolná veža a inicializuje ich podľa situácie na trati (rovnako ako vlajky traťových maršálov). Ďalšie svetielko je umiestnené na vrchnej strane kokpitu, blízko hlavného vypínača. Toto svetlo je prepojené na čiernu skrinku a informuje traťových maršálov a doktorov o sile havárie.

SkryťVypnúť reklamu

Keď vyjde bezpečnostné

vozidlo, boxy sa zavrú

Zatiaľ čo v minulosti piloti rýchlo zaliezli do boxov na strategickú výmenu v momente, keď vyšlo na trať bezpečnostné vozidlo Safety car, tento rok to už nie je možné. Boxy sa uzatvoria v momente, keď Safety car vyšlú na trať. Všetky autá sa musia zoradiť za týmto vozidlom, a tí o kolo pomalší dokonca musia Safety car predbehnúť a zaradiť sa na koniec. Až potom sa môžu začať pit-stopy.

Obmedzili testovanie

A napokon posledná významná zmena: tímy svorne súhlasili s dodržaním 30 000 testovacích kilometrov za rok. T.j. žiadny tím nepretestuje ročne viac ako

30 000 km. Martin Trenkler

Jednou z najvýznamnejších zmien v novej sezóne je prechod na jediného dodávateľa pneumatík. Michelin nadobro odišiel z formuly 1 a minimálne do roku 2010 bude tímy obúvať japonský Bridgestone. Aj ďalšie opatrenia smerujú k zníženiu nákladov pre jednotlivé tímy.

SkryťVypnúť reklamu

Najväčší rozdiel je v pneumatikách

Prvý poľský jazdec vo formule 1 prekvapil vlani ráznym vstupom, zo šiestich štartov za volantom BMW Sauber vyťažil šesť bodov - za 3. miesto v Turecku. Dvadsaťdvaročný mladík ROBERT KUBICA patrí medzi najväčšie talenty F1.

Z trojice jazdcov, ktorí vstúpili do kolotoča F1 vlani v rozbehnutej sezóne ste v novom ročníku zostali osamotený. Čo očakávate od roku 2007?

"Teším sa. Bude to moja prvá sezóna od začiatku. Príprava sa nám vydarila. Už vlani sme v niektorých pretekoch ukázali, že môžeme konkurovať najlepším tímom."

Čo boli plusy a mínusy pri testovaní nového auta F1.07?

"Monopost ukázal, že má veľký potenciál. Mali sme však aj problémy s hydraulikou a s prevodovkou. Postupne sme to odstraňovali. V poslednom teste v Bahrajne ukázalo auto väčšiu spoľahlivosť. Do štartu v Melbourne musíme ešte doladiť nastavenie vozidla, čo by však nemalo byť zložité. Až prvé preteky ukážu, ako na tom skutočne sme."

Ako ste sa vy pripravovali na dlhú sezónu?

"Je to pre mňa iná situácia než vlani. Poznám už všetkých ľudí, v tíme panuje výborná atmosféra. Mal som čas na kondičný tréning, zvládol som celý program na dobrú prípravu."

V čom vidíte najväčší rozdiel v porovnaní s vlaňajším autom?

"Najväčší rozdiel nie je v aute, ale v pneumatikách. Gumy Bridgestone sú iné než sme mali minulý rok. Treba si na to zvyknúť. Je to iný štýl jazdy. Myslím si, že som to zvládol."

V tíme sú veľké očakávania. Cítite sa pod tlakom?

"Vôbec nie. V každých pretekoch sa pokúsim odviesť maximum, aby som dosiahol čo najlepší výsledok."

Na aké výsledky si trúfate v sezóne?

"Dúfam, že vo väčšine pretekov budeme bodovať."

Majstri sveta F1 a víťazi v Pohári konštruktérov

Víťazi MS

1950 - G. Farina (Tal./Alfa Romeo)

1951 - J. M. Fangio (Arg./Alfa Romeo)

1952 - A. Ascari (Tal./Ferrari)

1953 - A. Ascari (Tal./Ferrari)

1954 - J. M. Fangio (Arg./Maserati)

1955 - J. M. Fangio (Arg./Lancia-Ferrari)

1956 - J. M. Fangio (Arg./Mercedes)

1957 - J. M. Fangio (Arg./Maserati-Merc.)

1958 - M. Hawthorn (V.Brit./Ferrari)

1959 - J. Brabham (Austr./Cooper)

1960 - J. Brabham (Austr./Cooper)

1961 - P. Hill (USA/Ferrari)

1962 - G. Hill (V.Brit./BRM)

1963 - J. Clark (V.Brit./Lotus-Climax)

1964 - J. Surtees (V.Brit./Ferrari)

1965 - J. Clark (V.Brit./Lotus-Climax)

1966 - J. Brabham (Austr./Brabham)

1967 - D. Hulme (N. Zéland/Brabham)

1968 - G. Hill (V.Brit./Lotus-Ford)

1969 - J. Stewart (V.Brit./Matra-Ford)

1970 - J. Rindt (Rak./Lotus-Ford)

1971 - J. Stewart (V.Brit./Tyrrell-Ford)

1972 - E. Fittipaldi (Braz./Lotus-Ford)

1973 - J. Stewart (V.Brit./Tyrrell-Ford)

1974 - E. Fittipaldi (Braz./McLaren-Ford)

1975 - N. Lauda (Rak./Ferrari)

1976 - J. Hunt (V.Brit./McLaren-Ford)

1977 - N. Lauda (Rak./Ferrari)

1978 - M. Andretti (USA/Lotus-Ford)

1979 - J. Scheckter (JAR/Ferrari)

1980 - A. Jones (Austr./Williams-Ford)

1981 - N. Piquet (Braz./Brabham-Ford)

1982 - K. Rosberg (Fín./Williams-Ford)

1983 - N. Piquet (Braz./Brabham-BMW)

1984 - N. Lauda (Rak./McLaren-TAG)

1985 - A. Prost (Fr./McLaren-TAG)

1986 - A. Prost (Fr./McLaren-TAG)

1987 - N. Piquet (Braz./Williams-Honda)

1988 - A. Senna (Braz./McLaren-Honda)

1989 - A. Prost (Fr./McLaren-Honda)

1990 - A. Senna (Braz./McLaren-Honda)

1991 - A. Senna (Braz./McLaren-Honda)

1992 - N. Mansell (Brit./Williams-Ren.)

1993 - A. Prost (Fr./Williams-Renault)

1994 - M. Schumacher (Nem./Benetton)

1995 - M. Schumacher (Nem./Benetton)

1996 - D. Hill (V.Brit./Williams-Renault)

1997 - J. Villeneuve (Kan./Williams-Ren.)

1998 - M. Häkkinen (Fín./McLaren-Merc.)

1999 - M. Häkkinen (Fín./McLaren-Merc.)

2000 - M. Schumacher (Nem./Ferrari)

2001 - M. Schumacher (Nem./Ferrari)

2002 - M. Schumacher (Nem./Ferrari)

2003 - M. Schumacher (Nem./Ferrari)

2004 - M. Schumacher (Nem./Ferrari)

2005 - F. Alonso (Šp./Renault)

2006 - F. Alonso (Šp./Renault)

Pohár konštruktérov:

1958 - Vanwall

1959 - Cooper-Climax

1960 - Cooper-Climax

1961 - Ferrari

1962 - BRM

1963 - Lotus-Climax

1964 - Ferrari

1965 - Lotus-Climax

1966 - Brabham-Repco

1967 - Brabham-Repco

1968 - Lotus-Ford

1969 - Matra-Ford

1970 - Lotus-Ford

1971 - Tyrell-Ford

1972 - Lotus-Ford

1973 - Lotus-Ford

1974 - McLaren-Ford

1975 - Ferrari

1976 - Ferrari

1977 - Ferrari

1978 - Lotus-Ford

1979 - Ferrari

1980 - Williams-Ford

1981 - Williams-Ford

1982 - Ferrari

1983 - Ferrari

1984 - McLaren-Porsche

1985 - McLaren-TAG

1986 - Williams-Honda

1987 - Williams-Honda

1988 - McLaren-Honda

1989 - McLaren-Honda

1990 - McLaren-Honda

1991 - McLaren-Honda

1992 - Williams-Renault

1993 - Williams-Renault

1994 - Williams-Renault

1995 - Benetton-Renault

1996 - Williams-Renault

1997 - Williams-Renault

1998 - McLaren-Mercedes

1999 - Ferrari

2000 - Ferrari

2001 - Ferrari

2002 - Ferrari

2003 - Ferrari

2004 - Ferrari

2005 - Renault

2006 - Renault

Ecclestone verí Massovi

Šéf formuly 1 Bernie Ecclestone (na snímke Reuters s manželkou Slavicou, bývalou modelkou), favorizuje na titul po ukončení kariéry Michaela Schumachera jeho bývalého tímového kolegu Felipa Massu z Ferrari.

"Ferrari sa ukazuje ako veľmi silný tím, určite bude miešať karty na najvyšších pozíciach," povedal pred úvodnými pretekmi v Austrálii

76-ročný Ecclestone. Jeden z najbohatších Britov vidí kontinuitu: "Felipe sa vlani od Michaela veľa naučil. Určite mu to pomôže."

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 899
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 161
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 089
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 509
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 086
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 701
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 446
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 286
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu