Aj okuliare sa dajú nosiť ako šperk

Kvalitné značkové okuliare, či už dioptrické alebo slnečné, môžu byť nielen nevyhnutnou pomôckou, ale aj módnym doplnkom. Na značky si dnes nepotrpia len tí lepšie situovaní, ale najmä mládež. Hovorí sa, že dievčina bude radšej hladovať, ale na očiach ...

Kvalitné značkové okuliare, či už dioptrické alebo slnečné, môžu byť nielen nevyhnutnou pomôckou, ale aj módnym doplnkom. Na značky si dnes nepotrpia len tí lepšie situovaní, ale najmä mládež. Hovorí sa, že dievčina bude radšej hladovať, ale na očiach bude mať okuliare značky, ktorá ju očarila.

Firma Finest Group, s.r.o., ktorá dodáva dioptrické a slnečné okuliare takmer do všetkých optík na Slovensku, pôsobí na slovenskom trhu už štvrtý rok. Jej predchodca DAVID - veľkoobchod s optickým tovarom sa na ňom usadil už v roku 1999. Dováža a distribuuje okuliare 22 značiek. Konateľ firmy David Kulman hovorí, že v dvoch diví-ziách Ecomonic a Exclusiv dokážu uspokojiť náročných zákazníkov, tínedžerov, dámy, pánov, športovcov, ale aj deti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Každý mesiac nové modely

Sedem značiek patrí do divízie Ecomonic. Sú medzi nimi Luca Martelli i Effect, ktorých dioptrické rámy sa vyznačujú farebnosťou a výraznými tvarmi. Donna Collection a Trendy sú určené pre dámy, zaujmú decentnými farbami a klasickým tvarom. Značka Joggy je určená deťom, aj preto je jej kolekcia veselá a farebná. Triumph tvorí pánsku kolekciu a Roberto Carrer oslovuje predovšetkým mladých farebnosťou a tvarom. "Ponuku Economis každý mesiac dopĺňame o nové modely," hovorí David Kulman.

Na tohtoročnom brnenskom veľtrhu zaujali rámy pre tínedžerov v nových pastelových farbách, ale aj odvážnejšie riešené okuliare pre dámy, ktoré sa neboja experimentovať s farbami a tvarmi. "Pri dioptrických okuliaroch určených pánom strednej a staršej generácie, ktorá používa multifokálne alebo bifokálne sklá, sú novinkou väčšie fazóny," hovorí David Kulman. V divízii Economic distribuujú len dioptrické rámy.

SkryťVypnúť reklamu

Luxusné okuliare sú ako šperk

Sekcia Exclusiv ponúka dioptrické aj slnečné okuliare. Obmieňajú a dopĺňajú ju každého štvrťroka. Modely sa vyznačujú rafinovanosťou tvarov, originalitou, luxusom. Sú samozrejme z kvalitných materiálov, zdobené gravírovaním. "Okuliare so Swarovského kryštálmi sú považované nielen za pomôcku, ale aj za šperk," vysvetľuje konateľ Kulman. Dodáva sa k nim certifikát pravosti. Vyrábajú sa z kvalitných materiálov, ako sú alumínium a titan v kombináciách s plastom, ale aj z kvalitných plastov.

Medzi farbami tohto leta dominujú krémová, biela, čierna v kombinácii s inými odtieňmi. Vracajú sa tiež priesvitné rámy, stále sú v obľube čiernobiele kombinácie.

Bezrámové slnečné okuliare majú väčšie stredové štíty, aby lepšie chránili pred slnkom. Farebné sklá sú už minulosťou, "letia" tradičné, ako čierna, šedá, hnedá s rôznymi dymovými odtieňmi. Ich cena sa pohybuje od 3 500 Sk vyššie.

SkryťVypnúť reklamu

Divízia Exclusiv obsahuje 15 zna-čiek. Vybrať si môžete spomedzi Bikkembergs, Cerruti 1881, Exté, GF Ferre, Gianfranco Ferre, John Richmond, Les Copains, Mercedes Benz, Missoni, Romeo Gigli, Vivienne Westwood, Iceberg, Dunhill, Romeo Gigli, Try. Už na jeseň do nej pribudnú značky Benetton, Byblos, Moschino.

Čo sa skrýva za niektorými značkami

Iceberg - je inšpirovaná športom, mladosťou a farebnosťou. Športové tvary sa prelínajú s umením a evokujú luxus, kultúru a zábavu.

Gianfranco Ferre - zvýrazní vašu individualitu, podčiarkne osobitý štýl pri každodenných rozhodnutiach.

Exté - základom sú čisté, presné a pravouhlé línie.

GF Ferre - mladosť, voľnosť, jednoduchosť spolu s dokonalosťou a farebnou fantáziou.

Missoni - zameriava sa na jednofarebné rámy, od oranžovej, žltej, žiarivo purpurovej. Tieňované zelené farby skiel vyzerajú ako z hodvábu.

SkryťVypnúť reklamu

Cerruti 1881 - tieto rámy charakterizuje čistota línií, ktorá nepripúšťa žiadny kompromis. Sú neprehliadnuteľné, ale nikdy nie vyzývavé.

Mercedes - vyznačujú sa výnimočnou kvalitou a orientáciou na budúcnosť v tvare aj materiáloch.

Vivienne Westwood - vďaka fascinujúcej kombinácii tradície a inovácie sa kolekcia okuliarov Vivienne Westwood stáva čoraz obľúbenejšou značkou okuliarov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  4. Probiotiká nie sú len na trávenie
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  8. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 148
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 5 457
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 187
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 671
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 3 161
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 969
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 765
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 490
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu