Hľadajú spôsob, ako spochybniť kampaň O2

O tom, či reklama najmenšieho operátora porovnáva porovnateľné, bude rozhodovať súd.

Najväčší mobilný operátor Orange podal minulý týždeň na Okresný súd Bratislava I návrh na predbežné opatrenie, ktoré má stopnúť reklamnú kampaň jeho konkurenta O2.

Najmenší operátor v svojej kampani nazvanej O2 Fér na modelových príkladoch porovnáva výdavky ľudí na telefonovanie. V každej z týchto situácií vychádza ponuka od O2 ako najvýhodnejšia.

Orange v podaní na súd argumentuje, že takéto závery O2 sú „účelové a tendenčné“, lebo v reklame O2 sa podľa nich porovnávajú neporovnateľné produkty. Sťažovateľ dokonca tvrdí, že O2 porovnáva svoje produkty aj so službou Orangeu, ktorá už od začiatku októbra nie je v predaji.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

„O2 flagrantne a bezprecedentne napadlo naše dobré meno,“ povedal hovorca Orangeu Peter Tóth. S tým, že si budú na súde vymáhať náhradu škody.

Nie je to prvýkrát, čo sa Orange sťažuje na súde na reklamu O2. Pred rokom sa neúspešne sťažoval na súde aj na Rade pre reklamu v súvislosti s inou kampaňou O2. Sťažnosti operátorov medzi sebou na neetickosť reklám patria medzi najčastejšie. Rada pre reklamu nemôže zastavenie neetickej reklamy nariadiť, no stále častejšie jej rozhodnutia firmy akceptujú dobrovoľne.

Reklama sa nepáči ani dvojke na trhu, spoločnosti T–Mobile. „Je neetická, je zavádzajúca a v konečnom dôsledku neférová,“ tvrdí Martin Vidan, hovorca T–Mobile.

Hovorca O2 René Parák tvrdí, že v jeho firme nerozumejú, prečo sa Orange sťažuje na ich kampaň. „Naša reklama je úplne štandardná,“ dodáva Parák.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 465
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 053
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 260
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 665
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 083
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 886
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 574
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 308
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu