Bratislava 2. decembra (TASR) Celkom 12 sťažností na reklamu posudzovala Arbitrážna komisia Rady pre reklamu na svojom deviatom tohtoročnom zasadnutí, ktoré sa konalo 1. decembra v Bratislave. V piatich prípadoch uznala porušenie zásad reklamnej praxe.
V rozpore s Etickým kódexom boli billboardová kampaň "Tú najlepšiu môžete mať zadarmo" (hypotekárny produkt mBank), rozhlasový reklamný spot na článok "Rodoľub" (uverejnený v týždenníku PLUS 7 DNÍ), printová reklamná kampaň "Vášnivé sťahovanie", televízny spot Becherovka Lemond "Nikdy nevieš, koho stretneš" a vianočná reklamná kampaň "Internet za 390 Sk mesačne" (Slovak Telekom).
Sťažnosti na reklamnú kampaň "Nech narazíte na čokoľvek" (povinné zmluvné poistenie), rozhlasový reklamný spot "Loto - za 20 Sk môžete vyhrať jackpot", televízny spot na sušienku Mila, televízny spot na podporu charitatívneho projektu organizácie UNICEF a značky Pampers, reklamu zaslanú formou SMS "Vyhrajte úžasný mobil Nokia" aj reklamu formou SMS "iPhone súťaž" vyhodnotila komisia ako neopodstatnené. Jednu sťažnosť preložila na nasledujúce zasadnutie, aby sa došetrili niektoré údaje na základe odborného stanoviska.