Šesťdesiat miliónov na detské aktivity

Aj keď v súčasnosti sa už na mnohých weboch žiadne zbytočné blikanie nepoužíva, uistite sa, či na vašom webe náhodou nejaký nápis zbytočne nebliká, nepláva, či inak neruší.

Poblikávať môžu iba reklamné prvky, ktoré musia upútať pozornosť. Reklamné prvky sa však vyskytujú na serveroch, ktoré z reklamy žijú a čitateľ vďaka reklame dostáva inak text zadarmo. Preto musí strpieť, že to na stránke trochu bliká. Na firemnom webe však nemá čo hľadať reklamný materiál a ostatné prvky blikať nemusia.

Niečo takéto na firemný web rozhodne nepatrí!

Blikaniu sa vyhnite, veľmi vyrušuje pri čítaní a pri vnímaní obsahu. Ak máte mimoriadnu akciu, zľavu, či prémiu, nemusíte ju nechať iskriť pri obrázku bomby. Čitateľ nápis „zľava“, alebo „špeciálna ponuka“ nájde, stačí, ak bude primerane veľký.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Nie je potrebné blikaním zdôrazňovať obsah a pútať na materiál, ktorý váš zákazník práve našiel – už ho predsa máte na svojom webe. Doprajte jeho očiam pokoj, nech sa môže sústrediť na čítanie, skúmanie technických parametrov, či na výber tovaru tovar.

Hrubou chybou sú predovšetkým rôzne lietajúce nápisy typu „Super akcia za skvelú cenu!“ ktoré sa hýbu na stránke. Podobne animované ikony so psíkom, ktorý drží v zuboch obálku a dúfa, že zákazník pošle majl. Takéto prvky boli v rámci hľadania foriem webových prezentácií prípustné niekedy v roku 1995...

Žiaľ, dajú sa dodnes na niektorých weboch vidieť. Za pár týždňov sa bude písať rok 2005. Forma webu je už známa, stačí sa s ňou trocha zoznámiť.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 355
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 938
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 156
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 896
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 101
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 681
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 620
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu