Denník Bild uverejnil nedávno o novom Beckerovom vzťahu článok, v týždenníku Bunte sa Boris s Patrice objavili na obálke, v obrázkovom magazíne Gala sa o Beckerovi vyjadrujú nielen prominentné nemecké dámy, ale o jeho slabosti podľahnúť čaru exotických žien premýšľa aj psychologička.
Všetky názory majú jedno spoločné: vyzdvihujú Beckerovu osobnosť, povahu i vkus. Podporujú ich aj vyjadrenia osobností z umeleckej, športovej či reklamnej scény.
„Keď vchádza do priestoru, celkom ho zaplní. A to nielen iba kvôli postave, ale najmä vďaka vyžarovaniu osobnosti,“ tvrdí populárna televízna moderátorka Frauke Ludowigová.
Režisér Rainer Matsutani, s ktorým Becker spolupracoval pri nakrúcaní filmu „666 – never nikomu, s kým spíš“, zdôrazňuje zas Borisov „profesionálny prístup, cieľavedomosť a neuveriteľnú charizmu“.
Christina Angenendtová, vedecká pracovníčka z oblasti prieskumu trhu, tvrdí, že „Beckera pozná deväťdesiat deväť percent Nemcov a každý druhý ho vníma ako sympatického“.
Že aj vďaka podobným hodnoteniam stúpol oňho opäť záujem reklamného trhu, svedčia slová šéfa internetovej firmy AOL-Deutschland Philippa Schindleho: „Ako reklamná postava je veľmi obľúbený, v spotoch vyznieva úprimne a vierohodne. Ľudia si ho obľúbili pre jednoduchosť, s akou v spotoch predstavuje produkty. Keď sme s ním v októbri 1999 začali spolupracovať, poznalo našu firmu 77 percent opýtaných, dnes je to už aj vďaka Beckerovi 97 percent.“
Ešte pred vyše rokom však bola Beckerova krivka popularity poriadne otrasená. Jeho manželstvo s krásnou Barbarou sa po siedmich rokoch skončilo bleskurýchlym rozvodom pred televíznymi kamerami a následne sa objavili informácie, ktoré zaskočili mnohých jeho prívržencov. Písalo sa nielen o jeho vzťahu s nemeckou rappovou hviezdou Sabrinou Setlurovou, ale najmä o jasnej manželskej nevere. Analýza DNA totiž potvrdila Beckerovo otcovstvo malej Anny Jermakovej z Londýna.