TV Markíza prišla podľa očakávaní s vlastným návrhom zavedenia peoplemetrov

Bratislava 9. apríla (TASR) - V záujme tvorby jednotnej mediálnej meny na Slovensku - teda ceny za televíznu reklamu - prišla TV Markíza s vlastným ...

Bratislava 9. apríla (TASR) - V záujme tvorby jednotnej mediálnej meny na Slovensku - teda ceny za televíznu reklamu - prišla TV Markíza s vlastným návrhom zavedenia peoplemetrov. Po minulotýždňovom bojkote stretnutia zvolaného generálnym riaditeľom TV JOJ Richardom Rybníčkom dnes TV Markíza informovala o spoločnej iniciatíve s STV.

V spolupráci s STV sa TV Markíza zaväzuje do 30. apríla 2002 vytvoriť platformu pre výberové konanie prevádzkovateľa peoplemetrového prieskumu na báze združenia právnych kancelárií, ktoré by malo zastupovať vysielateľov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Spomínaný návrh podobne ako projekt TV JOJ predpokladá vytvorenie združenia s účasťou mediálnych agentúr a ostatných vysielateľov na trhu. Na otázku v čom sa predkladaný návrh líši od návrhu TV JOJ, sa zástupcovia oddelenia public relations TV Markíza pre TASR vyjadrili, že neposudzujú návrh TV JOJ. "My len pokračujeme kontinuálne tam, kde sme rokovaniami s STV na sklonku minulého a v januári tohto roku dospeli," dodali.

Rozhovory o zavedení peoplemetrov, teda elektronického merania sledovanosti, prebiehajú už niekoľko rokov. Okrem TV Markíza a STV sa na nich zúčastňovali aj TV Luna a TV Global. TV Luna však po čase zanikla a TV Global sa na nich prestala zúčastňovať, keď na slovenský mediálny trh vstúpila firma Prvá investiční.

SkryťVypnúť reklamu

*ika na

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  5. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  6. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  7. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  8. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 247
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 666
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 199
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 580
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 385
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 209
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 833
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 767
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu