Bratislava 9. apríla (TASR) - Slovenská televízia (STV) napreduje v dohodnutom projekte zavádzania peoplemetrov, elektronického merania sledovanosti televízneho vysielania.
V STV sa dnes uskutočnila ďalšia prezentácia spoločnosti, ktorá sa rozhodla ponúknuť slovenským televíziám dodávanie peoplemetrových dát. Po spoločnostiach Nelson Taylor Sofres, Gfk a Mediaresearch preukázala svoj záujem zúčastniť sa na pripravovanom výberovom konaní na dodávateľa merania pre Slovensko aj spoločnosť Telemer, uviedla dnes pre TASR hovorkyňa STV Milena Rážová.
STV tak pokračuje v deklarovanom postupe projektu, a to napriek tomu, že v pondelok dostala od TV JOJ návrh, ktorý je z 95 percent totožný so starým návrhom Slovenskej televízie z leta minulého roka. "Odvtedy sa totiž projekt posunul ďalej a to tak, aby garantoval účasť najsilnejších televízií na Slovensku a zabezpečoval tiež účasť všetkých televíznych vysielateľov, mediálnych agentúr a iných subjektov, ktoré prejavia záujem do projektu vstúpiť," dodala.