
Iveta Malachovská s plyšovou kravou Milkou. Mimochodom, keď sa nakrúca reklama so živou kravou, vždy treba novú účinkujúcu. Pretože je vylúčené, aby sa s jedným zvieraťom cestovalo po celých Alpách, kde sa nakrúca. Nemôže to byť ani hocijaké plemeno, ale ušľachtilé, s rovným chrbtom a veľkou hlavou. Na fialovo sa krava strieka sprejom, aký používajú herci na vlasy. Hneď po nakrúcaní sa umyje a pre istotu je po ruke veterinár, aby sa uistil, či je všetko O.K. (bd)
Minulú sobotu sa v bratislavskom Poluse páčilo najmä deťom. Zabávať sa mohli na baloniáde, rallye, či narodeninovom strome želaní a hostiť sa čokoládou. Pretože práve jedna z čokolád tu oslavovala sté narodeniny. Na prvý pohľad sa to zdá veľa, ale z hľadiska dejín čokolády je to vlastne zanedbateľná cifra, lebo hnedá pochúťka je stará vyše dvetisíc rokov. Varili ju už starí Aztékovia, no s našou predstavou o čokoláde to nemalo nič spoločné. Bol to nápoj, ktorý okrem plodov kakaovníka obsahoval aj chilli papričky, koreniny a bylinky a okrem iného slúžil ako afrodiziakum.