Hľadá sa Fero Taraba, poznáte ho?

Fera Tarabu pred prvým augustom nikto nepoznal. Dnes o ňom hovorí kdekto. Keď sa v televízii či rozhlase objaví reklamný šot s jeho menom, nasledujú vety: Kto je to,? Kto je jeho manželka? Vypnite tú reklamu, to sa nedá počúvať!


foto archív


Reklama sa skladá z trojdielnej série. V prvej, ktorá sa práve vysiela, vystupuje Fero Taraba sám. Skormútený vyzýva ženy, aby sa verejne angažovali a išli do politiky. Lebo tá jeho tam už je a on chce, aby sa mu vrátila - ak sa na politiku dajú tie ostatné, jeho manželka už nebude v politike taká potrebná. V druhej časti série apel smutného Fera Tarabu na ženy umocňuje dcérka-školáčka. Pri kuchynskom stole spoločne čakajú, kým sa im mamina vráti „z politiky“ domov. Tretia časť šotu, ktorá sa ešte v médiách neobjavila, je podľa autorov prekvapujúcim rozuzlením.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Reklamu „Fero Taraba“ si objednalo ženské hnutie Urobme to! Zástupkyňa hnutia Ľubomíra Slušná tvrdí, že reklama dosiahla cieľ. „Dráždi ľudí. Reakcie na ňu sú veľmi vyhranené - ľudia s ňou buď súhlasia a páči sa im, alebo sú proti nej. Ale dôležité je, že nikoho nenecháva ľahostajným. Jedni hlavného protagonistu zbožňujú, druhí nenávidia. Ale máme aj veľmi kuriózne reakcie. V Košiciach sa nám ozvala žena, ktorú veľmi zaujímalo, či je Fero Taraba naozaj ženatý. Vraj práve takého chlapa hľadá.“

Názor odborníka:

Reklamnú kampaň ženského hnutia Urobme to! tvoria televízny a rozhlasový šot s názvom Fero Taraba. Na uliciach ich dopĺňajú billboardy s dvoma nápismi: Ženy, hovorme o tom, čo nás trápi a Ženy, žiadajme to, na čo máme nárok. „Kampaň má byť priama a zrozumiteľná. Táto však ide na vec cez dvadsaťpäť zatáčok,“ hovorí konzultant v oblasti reklamy Martin Knut. „Ak nejakú cieľovú skupinu na niečo vyzývate, musíte jej ponúknuť aj návod na použitie. Tu žiaden nie je. Človek nevie, čo má urobiť, kedy a ako.“ Ďalším nedostatkom podľa neho je, že sa rôzne typy reklamy - televízna a billboardová vzájomne nedopĺňajú. „Cieľová skupina netuší, že môže ísť o jednu kampaň. Apel a sila kampane sa stratili.“ Podľa Knuta sú to vyhodené peniaze.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: ru

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete
  2. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  3. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  4. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  3. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  4. Tisíce ľudí sa tešia z vyšších platov
  5. Motoristi späť za volantom. Riziko nehôd opäť rastie.
  6. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody
  7. Tvorivé háčkovanie aj 30 otázok pre Hanu Gregorovú
  8. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 104 099
  2. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 13 471
  3. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 7 012
  4. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 847
  5. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 4 831
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 610
  7. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 570
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 4 310
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu