Hľadá sa Fero Taraba, poznáte ho?

Fera Tarabu pred prvým augustom nikto nepoznal. Dnes o ňom hovorí kdekto. Keď sa v televízii či rozhlase objaví reklamný šot s jeho menom, nasledujú vety: Kto je to,? Kto je jeho manželka? Vypnite tú reklamu, to sa nedá počúvať!


foto archív


Reklama sa skladá z trojdielnej série. V prvej, ktorá sa práve vysiela, vystupuje Fero Taraba sám. Skormútený vyzýva ženy, aby sa verejne angažovali a išli do politiky. Lebo tá jeho tam už je a on chce, aby sa mu vrátila - ak sa na politiku dajú tie ostatné, jeho manželka už nebude v politike taká potrebná. V druhej časti série apel smutného Fera Tarabu na ženy umocňuje dcérka-školáčka. Pri kuchynskom stole spoločne čakajú, kým sa im mamina vráti „z politiky“ domov. Tretia časť šotu, ktorá sa ešte v médiách neobjavila, je podľa autorov prekvapujúcim rozuzlením.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Reklamu „Fero Taraba“ si objednalo ženské hnutie Urobme to! Zástupkyňa hnutia Ľubomíra Slušná tvrdí, že reklama dosiahla cieľ. „Dráždi ľudí. Reakcie na ňu sú veľmi vyhranené - ľudia s ňou buď súhlasia a páči sa im, alebo sú proti nej. Ale dôležité je, že nikoho nenecháva ľahostajným. Jedni hlavného protagonistu zbožňujú, druhí nenávidia. Ale máme aj veľmi kuriózne reakcie. V Košiciach sa nám ozvala žena, ktorú veľmi zaujímalo, či je Fero Taraba naozaj ženatý. Vraj práve takého chlapa hľadá.“

Názor odborníka:

Reklamnú kampaň ženského hnutia Urobme to! tvoria televízny a rozhlasový šot s názvom Fero Taraba. Na uliciach ich dopĺňajú billboardy s dvoma nápismi: Ženy, hovorme o tom, čo nás trápi a Ženy, žiadajme to, na čo máme nárok. „Kampaň má byť priama a zrozumiteľná. Táto však ide na vec cez dvadsaťpäť zatáčok,“ hovorí konzultant v oblasti reklamy Martin Knut. „Ak nejakú cieľovú skupinu na niečo vyzývate, musíte jej ponúknuť aj návod na použitie. Tu žiaden nie je. Človek nevie, čo má urobiť, kedy a ako.“ Ďalším nedostatkom podľa neho je, že sa rôzne typy reklamy - televízna a billboardová vzájomne nedopĺňajú. „Cieľová skupina netuší, že môže ísť o jednu kampaň. Apel a sila kampane sa stratili.“ Podľa Knuta sú to vyhodené peniaze.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: ru

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  4. Probiotiká nie sú len na trávenie
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  8. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 267
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 4 955
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 681
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 960
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 3 539
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 818
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 620
  8. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 1 520
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu