Bethel 26. novembra (TASR) - Napriek nezadržateľnému ťaženiu moderných vynálezov ako PlayStation2, Game Cube alebo X-Box, zostávajú americké deti stále verné "tradičným" hračkám.
V poradí 15. prieskume firmy Duracell s názvom Kid's Choice Toy Survey sa medzi desiatimi najobľúbenejšími hračkami umiestnil iba jeden multimediálny produkt.
Americké deti od štyroch do jedenásť rokov majú najradšej diaľkovo ovládané kaskadérske autíčko Air Rebound. Na druhom a treťom mieste nasledujú ďalšie klasiky - kartová hra Uno a stavebnica Lego s názvom Harry Potter a tajomná komnata.
Jediná skutočne multimediálna hračka skončila na štvrtej priečke. Je to súprava na karaoke od výrobcu e-kara.
Ďalšie miesta v prvej desiatke obsadili príručná pokladnička pre Barbie (piate miesto), pretekársky kôň (6.), hra Activity World (7.), figúrka Spidermana (8.), bábika od firmy Matell (9.) a auto Hot Wheels tiež od Matella.
Na prieskume sa zúčastnilo viac ako 300 detí, ktoré si mohli vybrať z 20 hračiek. "Tohtoročná štúdia ukázala, že aj keď deti idú s dobou, niektoré klasické hračky nikdy nevyjdú z módy," povedala expertka na životný štýl Julie Eldermannová.
Ďalšie informácie: http://www.gillette.com/duracell/toy_survey/toy_survey.htm