Bratislava 14. januára (TASR) - Okrem stabilne najsledovanejšej relácie Televízne noviny dosiahla na TV Markíza najvyššiu sledovanosť počas silvestrovského týždňa zábavná relácia Aj múdry schybí. Podľa denného kontinuálneho výskumu VISIO ju 2. januára videlo 43 percenta divákov.
Podobne aj počas vianočných sviatkov bodovala u divákov zábavná relácia. Dereš sledovalo počas druhého vianočného sviatku 34,6 percenta divákov, čo predstavuje 1,5 milióna divákov. Z filmových titulov pritiahla v rámci vianočného týždňa najviac záujmu americká komédia Sám doma 2 - Stratený v New Yorku, ktorú 23. decembra videlo 1,6 milióna, čiže 38,1 percenta divákov. Najsledovanejším filmovým titulom v predvečer Silvestra bola zase tínedžerská komédia Prci, prci, prcičky s 39,7 sledovanosťou. Štvorhodinový hlavný silvestrovský program dosiahol na Markíze 34 percentnú sledovanosť.
V sviatočných dňoch je televízia vo zvýšenom počte sledovaná aj počas dňa. Na Markíze tak zabodovali osvedčené rozprávkové a filmové tituly. Napríklad ruská "klasika" Mrázik dosiahla 21-percentnú sledovanosť. S diváckym záujmom sa počas Vianoc stretol trojdielny film Sissi, ktorého priemerná sledovanosť o 13.00 h popoludní dosiahla 21-percentný rating. Najvyššiu dennú sledovanosť však dosiahol film Sedem statočných - 21,6 percentnou sledovanosťou.