Dzurinda chce zvýšiť podporu verejnosti vstupu do NATO informačnou kampaňou

Bratislava 26. januára (TASR) - Iniciovať informačnú kampaň na zvýšenie podpory verejnosti vstupu Slovenska do NATO chce predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda ...

Bratislava 26. januára (TASR) - Iniciovať informačnú kampaň na zvýšenie podpory verejnosti vstupu Slovenska do NATO chce predseda vlády SR Mikuláš Dzurinda spolu s ministrom zahraničných vecí Eduardom Kukanom a ministrom obrany Ivanom Šimkom.

Práve práca s verejnosťou je oblasť, kde je potrebné zvýšiť úsilie v príprave SR na členstvo v NATO, zhodli sa na dnešnom pracovnom rokovaní. Členovia vlády tak reagujú na pokles podpory občanov pre vstup do aliancie. Ten nie je podľa Dzurindu dramatický, ale "na strane druhej nechceme to ani podceniť, nechceme sa tváriť, že si tento jav nevšímame".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Predseda vlády požiadal obidvoch ministrov, aby prehodnotili možnosti svojich rezortov a pripravili "intenzívnu vysvetľovaciu komunikáciu s občanmi" - propagáciu vstupu do NATO. Ministri by mali tiež prehodnotiť, koľko finančných prostriedkov môžu na tento účel vyčleniť.

Dzurinda si nemyslí, že by podpora vstupu klesala preto, že by si to občania "rozmysleli", alebo ich o tom presvedčili odporcovia aliancie. "Skôr si myslím, že tá loptička je na našej strane," povedal premiér. Podľa jeho slov je potrebné vysvetľovať ľuďom, že členstvo v aliancii prinesie pre Slovensko bezpečnosť, "akú potrebuje, akú doposiaľ v dejinách nikdy nemalo". Dôležité je tiež opakovať, že kolektívna obrana v rámci Severoatlantickej aliancie je lacnejšia ako individuálna obrana, poznamenal Dzurinda.

SkryťVypnúť reklamu

"Členstvo v aliancii nie je spojené s udalosťami v Iraku, nijako nepodmieňuje našu prípadnú účasť alebo neúčasť na akcii," zdôraznil ďalej premiér. Ďalším argumentom v informačnej kampani bude pripomínanie priamej väzby medzi životnou úrovňou, investíciami, novými pracovnými príležitosťami a začleňovaním sa do aliancie.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 254
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 990
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 260
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 660
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 171
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 957
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 625
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 340
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu