Za zamknutými dverami

Butik na Šafárikovom námestí pôsobí na mnohých podozrivo. Vo výklade sú síce naozaj krásne šaty, dvere sú však zamknuté. Pre koho je obchod so zamknutými dverami? Rozpráva sa všeličo. Isté je, že keď sme zazvonili, prišla nám otvoriť svieža mladá predavač

ka, v pätách jej bežal pes. Na rozdiel od ostatných obchodov nerobila fóry, nemusela si pýtať povolenie od majiteľky a bez rozpakov sa rozrozprávala.

„Zamknutá som preto, že som sama a sú tu veľmi drahé veci. Pustím však každého, akurát feťákov a bezdomovcov oproti z parku nie.“

Butik funguje už šiesty rok, spočiatku tu bolo viac predavačiek. Prečo zostala Sandra jediná?

„Majiteľka je z Ruska. Myslela si, že keď je v zahraničí normálne kupovať drahé veci, bude to rovnaké aj na Slovensku. Ale nie je.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V obchode práve dopredávajú francúzsku značku Givenchy.

„Mali sme celú Givenchy couture, ale to sú už dva roky. Síce sme ju vypredali, ale kostýmy vychádzali až na stotisíc, a to nie je pre našich klientov.“

Kto tu nakupuje?

„Máme slovenskú klientelu, ale aj zo zahraničia. Z Belgicka, Holandska, veľa ruských zákazníkov a hlavne z francúzskej ambasády, keďže ponúkame francúzske značky. U nás sú predsa len lacnejšie ako vo Francúzsku.“

Čo majú najluxusnejšie?

„Najluxusnejšie kúsky sa už predali. Večerné toalety. Objednávame jeden-dva kusy a hneď ich predáme.“

V butiku funguje predaj najmä na telefón. Keď príde nová kolekcia, čo je asi štyri razy do roka, je najviac zákazníkov, potom je nákup skôr sporadický. Napriek tomu Sandra tvrdí, že sa nikdy nenudí. Stále je vraj práca s papierovaním, účtovníctvom.

SkryťVypnúť reklamu

Aký má názor na slovenských zákazníkov?

„Naši ľudia nemajú na svetové značky peniaze. Teda, niektorí by aj mali, ale my predávame jednoduchú klasiku. A mnohé slovenské ženy chcú, aby na ich šatách bolo vidno na prvý pohľad, že sú drahé. Francúzske modely nie sú nápadné, platíte za ušľachtilý materiál, dokonalý strih. V Bratislave sa však predáva skôr talianska výstredná móda, farebné veci. Naša kolekcia jeseň – zima je väčšinou tmavá. Prevláda čokoládovohnedá, tmavofialová, čierna. Teda farby, ktoré si oblečie žena, čo si potrpí na kvalitu, ale nechce byť nápadná.“

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 317
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 831
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 685
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 218
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 716
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 373
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 743
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 557
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu