Mužský luxus

Protipólom čipkovaných rozmarností je strohá elegancia kolekcie pánskych odevov Hugo Boss. Vraj vzhľadom na negatívne skúsenosti s médiami predavačky nie sú oprávnené odpovedať, rozprávať sa môžeme iba so spolumajiteľkou. Podľa nej v Bratislave nemajú ...


Keď vám v zamknutom butiku odomknú, privíta vás okázalý luxus zlata a mahagónu. FOTO SME – PAVOL MAJER


Protipólom čipkovaných rozmarností je strohá elegancia kolekcie pánskych odevov Hugo Boss. Vraj vzhľadom na negatívne skúsenosti s médiami predavačky nie sú oprávnené odpovedať, rozprávať sa môžeme iba so spolumajiteľkou. Podľa nej v Bratislave nemajú s predajom problémy.

„Slovenskí muži pochopili, že okrem vedomostí sa na trhu práce predáva aj zjav. Hlavne ľudia, ktorí pracujú so zahraničnými partnermi, vedia, že dobrý oblek, topánky, kravata zvyšujú dôveryhodnosť.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Nepôjde si však ten, kto na to má, značkový oblek kúpiť radšej do Viedne, Francúzska alebo do Prahy?

„A prečo by to robili? V Bratislave dostanete rovnaký tovar ako všade inde na svete. Vyberá sa rok dopredu z tých istých modelov ako odberateľ vo Francúzsku, v Taliansku či USA. Akurát sa do bratislavskej ponuky premieta môj vkus, lebo z množstva materiálov a vzorov vyberám, čo je podľa mňa pre našich zákazníkov najvhodnejšie. Samozrejme, kde je veľká predajňa, je aj viac tovaru, ale keďže platí schéma o pomernom zastúpení zložiek sortimentu, nemôžeme sa priveľmi líšiť.“

Koľko zákazníkov majú za deň?

„Nie sme v potravinách, stane sa, že dve, tri hodiny nikto nevstúpi. Ale zase, zákazník sa u nás bežne zdrží hodinu aj dve. Keď príde nová kolekcia, klient si zväčša kupuje viac oblekov, košieľ, kravát a kým sa to zosúladí, potrvá to. A ak nás stály zákazník požiada, umožníme mu nakupovať aj mimo otváracích hodín.“

SkryťVypnúť reklamu

No a čo to stojí, ak „šijete“ u Bossa? Na oblek si našetrite asi 23-tisíc korún.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 367
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 958
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 137
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 052
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 985
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 668
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 630
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu