MZV SR hľadá PR agentúru, ktorá bude zabezpečovať prezentáciu krajiny v EÚ

Bratislava 16. februára (TASR) - Ministerstvo zahraničných vecí SR začalo výberové konanie na profesionálnu PR agentúru, ktorá bude v období ratifikácie ...

Bratislava 16. februára (TASR) - Ministerstvo zahraničných vecí SR začalo výberové konanie na profesionálnu PR agentúru, ktorá bude v období ratifikácie vstupu do Európskej únie (EÚ) zabezpečovať v členských krajinách propagáciu Slovenska. Výber jednej až troch agentúr sa uskutočňuje v rámci externej integračnej komunikačnej stratégie, na ktorú vláda SR pred dvoma rokmi vyčlenila 40 miliónov korún. Na prezentáciu prostredníctvom agentúr by sa mala použiť asi polovica tejto sumy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výberové konanie sa týka vypracovania, realizácie a mediálneho zabezpečenia programu politickej, ekonomickej, kultúrnej a turistickej prezentácie SR v štátoch únie, ktoré sú v konkurze zemepisne rozdelené na tri skupiny. Jedným z dôvodov realizácie komunikačnej stratégie bol a je nepriaznivý postoj obyvateľov členských štátov EÚ voči rozširovaniu, vrátane prijatia SR do únie.

SkryťVypnúť reklamu

Vybrané agentúry by mali byť známe v apríli, kedy sa začne proces ratifikácie prístupovej zmluvy. V zahraničí by mali prezentovať pozitívne stránky Slovenska, a to cez kultúrne a iné podujatia spojené s návštevou politických predstaviteľov a známych osobností zo Slovenska. Podľa šéfa sekcie európskej integrácie MZV SR Miroslava Adamiša je profesionálna agentúra v takomto rozsahu lepšie pripravená zabezpečovať prezentačné programy ako samotný rezort diplomacie.

V roku 2002 MZV SR v rámci komunikačnej stratégie realizoval propagačné akcie a projekty za takmer štyri milióny korún, a to najmä prostredníctvom zastupiteľských úradov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 8 465
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 053
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 260
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 665
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 083
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 886
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 574
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 308
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu