ami. Vyplýva to z výsledkov prieskumu verejnej mienky, ktoré boli zverejnené v Londýne. Ankety, ktorá mala ambície vytvoriť podobu „Brita roku 2003“, sa zúčastnilo asi tisíc ľudí. Z prieskumu vyplynulo, že vyše 80 percent respondentov miluje čaj, z nich 73 percent dáva prednosť tradične pripravovanému nápoju, šesť percent si obľúbilo voňavý Earl Grey a štyri percentá nálevové vrecká. A podľa čoho sa Brit pozná v zahraničí? Zo 40 percent odpovedí vyplýva, že má na sebe dres obľúbeného futbalového klubu, 21 percent Britov si myslí, že ich za hranicami prezradí svetlá pleť a podľa 13 percent sandále s ponožkami. Z prieskumu tiež vyplynulo, že v Británii je najhoršie počasie, potom verejná doprava a hneď za ňou dopravná polícia. Len sedem percent Britov je hrdých na svoju vládu.