Markíza si udržuje dominantné postavenie na televíznom trhu

Bratislava 12. marca (TASR) - Televízia Markíza potvrdzuje dominantné postavenie na televíznom trhu. Sleduje ju 40 percent respondentov. Oba kanály ...

Bratislava 12. marca (TASR) - Televízia Markíza potvrdzuje dominantné postavenie na televíznom trhu. Sleduje ju 40 percent respondentov. Oba kanály Slovenskej televízie majú dovedna takmer 22- percentnú sledovanosť. Vyplýva to z februárového prieskumu spoločnosti RNS - Avízo Holding International, a.s., ktorý realizovala na vzorke 1328 respondentov.

Televíziu Joj sleduje 10,1 percenta, spravodajskú stanicu TA3 8,4 percenta, ČT 1 5,3 percenta, TV Prima 4,2 percenta, ČT 2 1,7 percenta a iné televízne stanice 8,5 percenta opýtaných.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Spomedzi rádií si popredné miesta udržujú Fun Rádio (23 percent) a Rádio Okey (20,3 percenta). Za nimi je na treťom mieste počúvanosti Rádio Slovensko s 19,1 percenta. Nasledujú Rádio Expres (14,3 percenta), Rock FM (13,4 percenta), Rádio Twist (9,3 percenta), Rádio Regina (5,3 percenta), Hviezda FM (5,1 percenta) a Rádio B1 (3,6 percenta). Inú rozhlasovú stanicu počúva 8,8 percenta respondentov.

Takmer dve tretiny poslucháčov sa orientujú prevažne na hudobnú zložku rozhlasového vysielania a viac ako polovica venuje pozornosť správam. Keď do úvahy berieme aj praktické informácie o počasí a doprave, táto zložka programu má prioritné postavenie. Najviac sa počúva rádio ráno a počas dňa, a to v domácnostiach, aute či v inom dopravnom prostriedku a takisto na pracovisku a v škole.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 319
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 844
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 685
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 203
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 677
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 398
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 736
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 568
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu