Sledovanosť STV vzrástla napriek núdzovému režimu

Bratislava 5. mája (TASR) - Sledovanosť programu Slovenskej televízie (STV) vzrastá, pričom prvý okruh tejto verejnoprávnej stanice dosiahol v 16. kalendárnom ...

Bratislava 5. mája (TASR) - Sledovanosť programu Slovenskej televízie (STV) vzrastá, pričom prvý okruh tejto verejnoprávnej stanice dosiahol v 16. kalendárnom týždni doposiaľ najvyšší tohtoročný priemerný podiel na diváckom trhu, konkrétne 23,6 percenta. Vyplýva to z výsledkov denného kontinuálneho výskumu (DKV), ktorý v dňoch od 14. do 20. apríla uskutočnili pracovníci STV.

V rovnakom týždni bol podiel najsledovanejšej slovenskej súkromnej televízie Markíza 38 percent a konkurenčnej privátnej stanice Joj 10 percent na trhu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

V hlavnom vysielacom čase, alebo takzvanom prime time, ktorý sa začína o 19.00 a končí o 22.00 hodine, dosiahla sledovanosť prvého kanálu STV 26,2 percenta. Počas veľkonočnej nedele to bolo dokonca 34,6 percenta, čím okruh STV 1 predbehol aj sledovanosť programu Markízy (28,3 %) a TV Joj (9,3 %).

Čo sa týka počtu divákov, najúspešnejšia bola humoristická relácia Uragán, ktorú sledovalo približne 1,8 milióna ľudí, čo znamená, že si získala pozornosť 52 percent ľudí pozerajúcich televízny prijímač. Okolo 1,3 milióna obyvateľov si nenechalo ujsť spravodajské Noviny STV, 920 000 ľudí videlo film Dom duchov a 420 000 sledovalo Veľkonočné požehnanie z Ríma.

"Rastúca sledovanosť je výsledkom prvých zmien v oblasti prezentácie programov STV, ktoré realizuje krízový manažment," uvádza sa v stanovisku, ktoré TASR poskytol člen vedenia televízie Branislav Zahradník. Podľa neho dochádza k zmenám v informovaní o programe nielen cez obrazovku verejnoprávnej stanice, ale aj inými komunikačnými kanálmi. "Diváci sa tak môžu lepšie zorientovať v programovej ponuke a vybrať si zaujímavé tituly, ktoré STV napriek núdzovému režimu vysiela," dodal.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  2. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  3. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  4. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  7. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  8. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 487
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 970
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 264
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 658
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 189
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 972
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 637
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 342
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu