vke“ cíti stále dosť unavený, no hreje ho príjemný pocit. „Je to úplne odlišný typ pretekov, než som doteraz jazdil. V rámci kolektívu však panovala skvelá atmosféra a človek tak oproti individuálnym pretekom ľahšie zvláda veľkú záťaž. Počas jedného dňa som vypil neuveriteľné množstvo kávy a nápojov, napriek tomu som nemal problémy ísť si počas pretekov ľahnúť, aj keď som zaspával dlhšie ako zvyčajne,“ opisoval zážitky úspešný jazdec.
Celkovo sa na štart na belgickom okruhu Spa-Francorchamps postavilo 38 pretekov, z toho 20 v triede NGT, v ktorej jazdil aj tím poslanca NR SR. Na prestížne preteky 24 hodín Spa išiel Malchárkov tím ART ako továrenský tím Pirelli, pretože gumárenský gigant považoval preteky za mimoriadne vhodné na prezentáciu. „Odjazdil som takmer štyri a pol hodiny. Najťažšie to bolo v daždi a v noci. Vtedy sa človek musí riadiť takmer výlučne svojimi pocitmi. Najhoršie chvíle sme prežívali tesne pred koncom, keď nám takmer odišiel motor,“ dodal Malchárek. Veľkým cieľom je účasť na budúcoročných pretekoch 24 hodín Le Mans. „Stajňa ART Engineering sa na Le Mans nechystá. Prebiehajú rokovania medzi jednotlivými jazdcami, pretože chceme, aby Jirko bol v schopnom tíme. Zatiaľ však nevieme, za ktorú stajňu to bude,“ vysvetľoval manažér Hoffman.
(sita)