KOŠICE – Státisíce Američanov hľadia v týchto dňoch v New Yorku na billboardy s nápisom Oslávme Slovensko, ktoré pozývajú na akcie Mesiaca slovenskej kultúry v New Yorku. „Bulletiny s programom podujatí a informáciami o Slovensku a o U.S. Steel dostalo napríklad všetkých 39-tisíc zamestnancov Svetového finančného centra, 22-tisíc ďalších výtlačkov sme distribuovali na adresy po celom Manhattane a Wall Street,“ povedal SME Jozef Marko, hovorca U.S. Steel Košice.
U. S. Steel je generálnym partnerom a jedným zo sponzorov Mesiaca slovenskej kultúry v New Yorku. „Odkedy sme prišli na Slovensko, hlboko na nás zapôsobil umelecký talent tohto národa. Slovensko považujeme za kultúrne bohatú krajinu. Sme radi, že v nej môžeme žiť a podnikať. Aj preto sme sa v spoločnosti U.S. Steel akciu rozhodli sponzorsky podporiť,“ povedal John Harald Goodish, prezident spoločnosti U.S. Steel Košice. (eb)