Kniha: Janečková & Vaštíková - Marketing služeb

Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková - Marketing služeb Grada Publishing

Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková - Marketing služeb
Grada Publishing

Cieľom publikácie je poskytnúť predovšetkým menším organizáciám návod na to, ako úspešne predať služby a uspokojiť pritom zákazníkov tak, aby sa k ním dokázali vracať a neprechádzali ku konkurencii. Možno tu preto nájsť vysvetlenie pojmov služba a hodnotenie vplyvu vlastností služieb na marketingovú činnosť organizácie. Vysvetľuje sa celý priebeh strategického marketingového plánovania a použitia jednotlivých nástrojov marketingového mixu služieb.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Samostatná kapitola je venovaná spojitosti informačných systémov a marketingového výskumu. Autorky podrobne vysvetľujú potrebu výskumu v rámci marketingového systému v službách i jeho metodiku. Na výskum nadväzuje strategické marketingové plánovanie so svojimi postupnými krokmi. Ide tu o stanovenie cieľov organizácie, analýzu trendov, výber vhodnej metódy prognózovania až po vytvorenie stratégie. Jedna časť publikácie sa zaoberá aj SWOT analýzou. Autorky potom postupne prechádzajú témami produkt – ceny služieb – distribúcia služieb. Nechýba ani problematika komunikačného mixu (reklama, osobný predaj, podpora predaja, public relations, priamy marketing, internetová komunikácia. Záver publikácie patrí aj tzv. materiálnemu prostrediu, ktoré sleduje účelnosť vplyvu aj tejto stránky na zákazníka. Nemenej dôležitou je kapitola týkajúca sa ľudí pracujúcich vo sfére služieb.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  5. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  6. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  7. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  8. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 252
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 671
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 199
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 581
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 383
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 204
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 825
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 760
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu