
Medzi mužskými modelmi si držia stále prím plavky strihu krátkych nohavíc. Olympijský víťaz v plávaní Massimiliano Rosolino na prehliadke v Miláne predviedol jeden z modelov Laury Biagiotti.
Aby sa pri vyhľadávaní potenciálneho kandidáta ženy „nepopálili“, nemali by sa mu najprv pozrieť do očí, ale na plavky, napísala agentúra APA. Americkí psychológovia prišli na to, že muži sa pri nákupe plaviek neriadia aktuálnym módnym trendom. Kúpací odev si vyberajú inštiktívne podľa svojho typu.
Napríklad jednofarebným modrým plavkám vraj dávajú prednosť „ozajstní plavci“. Červená naproti tomu prezradí skôr „plážového tuláka“, hľadajúceho vhodný objekt na večerný flirt.
Žltá zase vypovedá o „slnečnom type“, ktorý kladie veľký dôraz na opálenú pokožku. Ešte výrečnejšie signály vyžarujú podľa expertov zo strihu a dĺžky plaviek.
Plavky „tangá“, ktoré neskrývajú takmer nič, o mužovi prezradia, že si dáva záležať na svojom tele a je naklonený flirtu. Zato v plážových šortkách vraj omnoho skôr chodí neistý muž. I on by síce rád, ale netrúfa si. Čím dlhšie a špinavšie sú plavky, tým väčšia je vraj i pravdepodobnosť, že ich má na sebe pohodlný manžel alebo otec rodiny, ktorý sa už vyrovnal s tým, že flirt sa ho netýka. (čtk)