Spoločnosť Meta bude zdieľať viac údajov o zacielení politických reklám
Spoločnosť Meta bude verejne zdieľať viac údajov o zacielení politických reklám zo strany ich inzerentov v rámci databázy "Facebook Open Research and Transparency". Súhrn informácií sa zobrazí vo vylepšenej knižnici reklám v júli.
"Knižnica reklám môže napríklad ukázať, že za uplynulých 30 dní sa na stránke zobrazilo 2000 reklám o sociálnych problémoch, voľbách alebo o politike a že 40 percent výdavkov (zadávateľov) bolo zameraných (napríklad) na ľudí, ktorí žijú v Pensylvánii, respektíve na ľudí, ktorí sa zaujímajú o politiku," spresnila firma Meta v príspevku na oficiálnom blogu. (TASR)
Ďalšie príspevky z rubriky: Ekonomika
Zásoby plynu na Ukrajine sú na historickom minime. Je možné, že Kyjev bude nútený dovážať vysoké objemy. Čítaj ďalej
Počet zahraničných turistov v USA klesol v marci medziročne o viac než desatinu. Turizmu hrozia škody v miliardách dolárov.
(TASR)Volkswagen by mohla časť výroby vozidiel značky Audi presunúť do USA. Cieľom je vyhnúť sa americkým clám.
(TASR)Vývoz švajčiarskych hodiniek na kľúčový americký trh vzrástol v marci o takmer 14 percent.
(TASR)Ceny nehnuteľností rástli na začiatku roka pomalšie. Výraznejšie stúpli v Prešove, Trnave a druhom bratislavskom obvode.
(TASR)Nealkoholické pivá sú v Nemecku čoraz úspešnejšie, spotreba klasického piva v krajine dlhšiu dobu klesá.
(TASR)Na obchodnú vojnu s USA doplatia v Číne milióny zamestnancov. Pracovnú silu v už vyčerpáva znižovanie platov a prepúšťanie.
(TASR)Väčšina kytíc z kvetinárstiev, kúpených online i supermarketov je plná pesticídov. Toxický kokteil môže spôsobiť rakovinu.
(TASR)