Lasse Kjus hovorí, ako funguje módny biznis. Cena sa neodvíjala od použitých technológií
„Myslíte si, že vaše známe meno vám uľahčilo rozbeh biznisu?“ pýta sa moderátor Lasseho Kjusa.
„Meno vám otvára dvere, ale to je tak všetko. Musíte ho podporiť niečím kvalitným. Najskôr som ani nepremýšľal, že by moje meno mohlo byť značkou. Postupne som sa s tým stotožnil, no keď som tvoril koncept, musel som si ním byť na 100 percent istý, aby som sa zaň postavil,“ vysvetľuje Lasse Kjus.
Pri tvorbe konceptu a produktov svojej značky lyžiarskeho oblečenia vychádzal z frustrácie nad dostupnou kvalitou.
„Cena oblečenia sa neodvíjala od použitých technológií a funkčnosti, ale od toho, ako vyzerá. My sme to chceli zmeniť. Ľuďom sa náš prístup a produkty páčili, vykrili sme nimi dieru na trhu,“ vysvetľuje svoju podnikateľskú motiváciu.
(SME Creative)