Andrej Krištúfek hovorí o dôležitých momentoch v biznise Slido
O podnikateľských chybách porozprával i Andrej Krištúfek, Internal Projects Lead v Slido. Vrátil sa do začiatkov, keď malo Slido prvého platiaceho zákazníka a angel investora, ktorý im umožnil rozšíriť tím z pôvodnej trojice zakladateľov.
Slido v začiatkoch bojovalo s nastavením obchodného modelu. „Nikto si nevedel predstaviť pridanú hodnotu produktu bez toho, aby funkcie reálne zažil. Preto sme sa snažili dostať na najdôležitejšie konferencie,“ vysvetľuje stratégiu Krištúfek.
Dôveru s klientmi si vybudovali vďaka osobnej účasti na ich podujatiach. Na to však potrebovali dostatok ľudí v tíme. Nadšenie zakladateľov pritiahlo mnohých skvelých ľudí.
„Absolvovali sme množstvo menších podujatí a zrazu som sedel na konferencii, kde na otázky cez Slido odpovedal herec Kevin Spacey. Vedeli o nás v New Yorku, Londýne, ale i v Singapure,“ spomína Krištúfek.
Slido sa rozrastalo, s čím sa spája potreba novej organizačnej štruktúry a prijatia seniorných ľudí do tímu. Podľa Krištúfka bolo pre firmu dôležité, aby aj noví ľudia vnímali jej hodnoty.
„Vďaka nášmu CEO Petrovi Komorníkovi sa podarilo hodnoty odovzdať novým ľuďom a umožnilo nám zachovať firemnú kultúru, ktorá sa podobá rodine,“ dodáva Krištúfek.
(SME Creative)