SME
  1. SME Minúta
  2. Domov
  3. „Keď chcete byť pre všetkých, nie ste pre nikoho,“ hovorí Sara Riis-Carstensen z LEGO
19. 10. 2023
|
11:21
|
Domov

„Keď chcete byť pre všetkých, nie ste pre nikoho,“ hovorí Sara Riis-Carstensen z LEGO

LEGO si dalo v roku 1999 predsavzatie stať sa najsilnejšou značkou na svete pre všetky rodiny do roku 2005. Odvtedy začali jeho predaje padať.

„Keď chcete byť pre všetkých, nie ste pre nikoho,“ hovorí Sara Riis-Carstensen.

(SME Creative)

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 955
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 538
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 862
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 833
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 3 149
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 499
  7. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt 1 594
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 1 574
SkryťZatvoriť reklamu