Reklamné agentúry chcú férovejšie tendre
Sedemdesiatdva reklamných agentúr s ročným obratom 370 miliónov eur vypracovalo desať pravidiel, ako by sa mali zlepšiť súťaže, aby boli férovejšie. "Nie je to vyplakávanie agentúr," vysvetľuje Peter Kontra, z prezídia Klubu reklamných agentúr Slovenska.
"Hodnota času v tendroch je 4,5 milióna eur ročne a stovky hodín,” vraví Kontra.
Podľa neho agentúram nejde ani tak o obmedzovanie pestrosti tendra, ale o nastavenia jasnejších pravidiel. "Nemá význam volať do súťaže 10 firiem, keď zadávateľ nie je schopný sa im venovať," dodáva Kontra.
(Index)Ďalšie príspevky z rubriky: Ekonomika
V zdravotníctve chýba transparentný systém zúčtovania financií, upozornil na to Najvyšší kontrolný úrad.
(TASR)Ekonomika eurozóny aj celej Európskej únie v prvom štvrťroku tohto roka vzrástla.
(TASR)Dlhodobá udržateľnosť slovenských verejných financií sa v minulom roku výrazne zlepšila.
(TASR)PPA sa ohradila voči tvrdeniam opozície k eurofondovým projektom o podpore agroturizmu v roku 2015.
(TASR)Ceny ropy klesli a smerujú k najvýraznejšiemu mesačnému poklesu za viac než tri roky.
(TASR)Americký prezident Trump podpísal exekutívny príkaz, ktorým zmiernil vplyv dovozných ciel na výrobcov áut v USA.
(TASR)Rumunsko a Srbsko namiesto Slovenska? Firmy a investorov neláka Balkán len na nižšie platy.
(Index)Vláda minula 12 miliárd eur v rekordnom čase, tvrdí Matovič s tým, že na takéto rýchle a vysoké zadlženie nie je dôvod.
(TASR)