Globálne technické problémy zasiahli aj Telekom či Allianz
Globálne technické problémy zasiahli aj Telekom či Allianz. Niektoré centrá sú dočasne zatvorené.
"Naše služby, ako hovory, dáta a správy sú normálne v prevádzke, ale naše systémy nie sú plne dostupné pre prijímanie požiadaviek zákazníkov na predajniach, kontaktných linkách či aktivácie nových služieb. Situáciu riešime od skorých ranných hodín, hľadáme alternatívne riešenia a IT systémy sa postupne stabilizujú," upozorňuje Telekom na sociálnej sieti.
Uisťujú však, že zákazníci môžu naďalej využívať svoje služby. O ďalšom vývoji situácie budú informovať.
Call centrum a webové služby Allianz sú aktuálne nedostupné. Agentúrne kancelárie a Allianz centrá sú z tohto dôvodu od 12.00 h zatvorené. O zmene situácie budú informovať.
Ďalšie príspevky na tému: Globálny výpadok IT
Za minulotýždňovým globálnym výpadkom je únik zlých dát v aktualizácii, tvrdí spoločnosť CrowdStrike.
(SITA)Globálny výpadok počítačových systémov zasiahol približne 8,5 milióna počítačov so systémom Windows.
(TASR)Po celosvetovom výpadku IT systémov sa začínajú objavovať otázky, kto zaplatí účet za škody, ktoré počas neho vznikli.
(ČTK)Letecké spoločnosti hlásia viac ako tritisíc zrušených letov, inde nefungujú platby kartou. Výpadok IT zasiahol celý svet.
(SME)Karikatúra dňa od Hej,ty!: Aktualizácia
(SME)Českej poisťovni Generali nefungujú v súvislosti s celosvetovým výpadkom on-line služby a systémy. Čítaj ďalej
Celosvetový výpadok systémov sa na Letisku Praha týka dopravcov používajúcich odbavovací systém GoNow. Čítaj ďalej
Dnešný kybernetický výpadok by mohol byť najväčší v histórii, uviedol odborník na kybernetickú bezpečnosť Troy Hunt. Čítaj ďalej